DK Havenergi
DK Vindkraft
DK Solenergi
DK PtX
DK Innovation
DK CCS
Brian Borella Wulf er ny kommerciel direktør i Norlys med ansvar for at samle og forbedre kundeoplevelsen samt at løfte salget på tværs af Norlys’ produkter.
Norlys

Ny kommerciel direktør skal samle og løfte kundeindsatsen i Norlys

I en nyoprettet stilling som kommerciel direktør skal Brian Borella Wulf stå i spidsen for at styrke kundeoplevelsen og øge salget på tværs af Norlys’ forretningsområder.
8. JUL 2025 9.05
Arbejdsmarked
Erhverv
Navne

Brian Borella Wulf bliver ny kommerciel direktør i Norlys. Han får ansvar for kunder, salg og marketing på tværs af koncernens aktiviteter inden for privat, erhverv, mobil, internet, tv og energi. Stillingen er nyoprettet og skal sikre en samlet indsats for at forbedre kundeoplevelsen og øge salget. Brian Borella Wulf tiltræder 4. august og får dermed en central rolle i at implementere Norlys’ strategi om øget kundefokus. Det oplyser Norlys.

- Vi kommer ikke i mål med kundeoplevelsen fra den ene dag til den anden. Men vi skal hele tiden forbedre os og sætte kunderne mere i fokus, når vi træffer beslutninger. Mit mål bliver først og fremmest at styrke kundeoplevelsen og salget, for de to ting hænger tæt sammen. Tillid fra vores kunder skal fortjenes. Vi skal give dem en service, der er så god, at de får lyst til at købe flere produkter fra os på tværs af energi og tele, siger Brian Borella Wulf, der er kommerciel direktør i Norlys.

Han kommer fra Atea Danmark, hvor han har været salgsdirektør de seneste seks år. Tidligere har han arbejdet i Telenor og TDC og har over 15 års erfaring fra telebranchen.

Norlys har allerede sat gang i en række tiltag for at forbedre kundeoplevelsen. Blandt andet er svartiderne på telefonen bragt ned til gennemsnitligt 3-4 minutter, tre gamle it-systemer er lukket ned, og medarbejdere med kundekontakt er i gang med et nyt uddannelsesforløb.

Alligevel erkender Norlys, at der er mere at gøre – både i forhold til responstid og i evnen til at løse kundehenvendelser ved første kontakt.

- Vi er ikke i mål. Vi skal kunne tage telefonen hurtigere, når kunderne ringer, og vi skal løse langt flere af kundehenvendelserne første gang, kunden kontakter os, uanset om det er i en af vores butikker, via telefon og mail eller gennem vores selvbetjeningsløsninger. Med Norlys’ størrelse og særlige kombination af både energi- og teleprodukter, skal vi være bedre til at sælge flere forskellige produkter til de kunder, vi har, og vi skal kunne tage en større del af særligt erhvervsmarkedet, siger Kathrine Forsberg.

amp

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele Danish Offshore Industrys artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele Danish Offshore Industrys artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på Danish Offshore Industry

Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.

https://www.doi.dk//havenergi/artikel/ny-kommerciel-direktoer-skal-samle-og-loefte-kundeindsatsen-i-norlys

GDPR