Den østjyske energi- og fiberkoncern Aura har omstruktureret marketingfunktionen og samlet alle aktiviteter indenfor brandingstrategi, CVI, e-commerce og digital marketing i én afdeling og i samme forbindelse ansat Line Bering Larsen som ny koncernmarketingschef (CMO). Det oplyser virksomheden i en pressemeddelelse.
Line Bering Larsen har en kandidat fra Aarhus Universitet i 2009, og har siden beskæftiget sig med marketing og ledelse. Bl.a. har hun været CMO i Bolia og POMPdeLUX og CCO i RHANDERS. I 2019 blev hun nomineret til årets CMO af Dansk Markedsføring.
- Line har betydelig erfaring med opbygning af en koncernmarketingfunktion. Hun er overordentlig stærk på det digitale område, hun er dynamisk og iderig, og så har hun et udpræget kommercielt mindset. Jeg er glad for, at vi har fået Line ombord i Aura, siger Carsten Höegh Christiansen adm. direktør i Aura.
amp
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele Danish Offshore Industrys artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele Danish Offshore Industrys artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på Danish Offshore Industry
Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.